.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی با ارائه لیست وارد رقابت انتخاباتی مجلس می‌شود/ واکنش دفتر: لاریجانی نه لیست انتخاباتی می‌دهد و نه از لیستی حمایت می‌کند
​علی لاریجانی با انتشار متنی رسما به برخی گزارش ها در مورد حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد
لاریجانی با ارائه لیست وارد رقابت انتخاباتی مجلس می‌شود/ واکنش دفتر: لاریجانی نه لیست انتخاباتی می‌دهد و نه از لیستی حمایت می‌کند

رئیس سابق مجلس ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را کلید زده است و قصد دارد با ارائه لیستی در انتخابات فعالیت کند.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، با نزدیک شدن به آغاز فعالیت‌های انتخاباتی گروه‌های سیاسی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برخی شخصیت‌ها در عرصه سیاسی نیز کم‌کم آماده ورود به این عرصه می‌شوند.

 

بنا بر اخبار رسیده، «علی لاریجانی» رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ازجمله افرادی است که خود را برای رقابت‌های انتخاباتی آماده کرده است و قرار است با ارائه لیستی در این انتخابات شرکت کند.

 

چند تن از نزدیکان علی لاریجانی در گفتگوهایی این موضوع را تأیید کرده‌اند.

 

علی لاریجانی رسما شایعات انتخاباتی را تکذیب کرد

لاریجانی با انتشار متنی رسما به برخی گزارش ها در مورد حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و برخی ادعاهای مطرح شده از سوی برخی خبرگزاری ها را تکذیب کرد.

 

به گزارش شمال نیوز، علی لاریجانی رییس اسبق مجلس در پاسخ به گزارش تسنیم نوشت: خبر اختصاصی خبرگزاری وسیع تسنیم، در باره ارائه لیست در انتخابات، مصداق گزاره ی «حسن و حسین هر سه خواهران معاویه هستند» می باشد. نه بحثی درباره حرکت انتخاباتی در میان است و نه ارائه لیست سراسری و نه رایزنی با دیگران صورت پذیرفته. لذا بدین وسیله از جریان خالص سازی رفع نگرانی می شود و بعید است به این روش های برادران بتوان رقابت تصنعی ایجاد کرد. ملک را چاره ای دیگر نیاز است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.